Echt begonnen,.. en ik heb er zin in!

3 juli 2018 - Addis Ababa, Ethiopië

het is zo ver, ik kan vertellen dat ik nu op dit moment dan toch echt zit op een bed, in een hotel in Addis Abeba, de hoofdstad van Ethiopië. En daarmee is hier dus direct ook het grote avontuur begonnen.

De afgelopen 24 uur zijn best intensief geweest. Dit komt vooral door het reizen, maar gelukkig hebben we nu tijd om rustig aan te doen en een beetje te genieten van alles wat hier gebeurt.

Vandaag zal er waarschijnlijk nog niet veel gebeuren, en zullen Sam en ik vooral de omgeving bekijken en wennen aan het land. Het weer is eigenlijk nog heel prima, het is niet zonnig maar wel droog. En de mensen zijn super behulpzaam er aardig.

We zullen vandaag vooral proberen wat praktische dingen te regelen. Want het is wel prettig om iets contant geld te hebben bijvoorbeeld, en wat eten kan ook wel lekker zijn.

De mensen hier in Addis van mijn stage bedrijf zijn op de hoogte dat we hier zijn en de eerste plannen voor bijvoorbeeld het bezoeken van de koffie branderij worden gemaakt. Het is dus tot nu toe een productieve maar wel vermoeiende dag geweest. Ik ga dus lekker genieten van deze luie dag en dan gaan we morgen maar eens aan het werk. Kijken wat er allemaal op mijn pad komt.

1. Rina:
    Succes lieverd
  2. Lidy:
    3 juli 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en geniet volop.
  3. Angelique:
    3 juli 2018
    Heee ! Fijn dat je veilig bent aangekomen!
  4. Jeannette:
    3 juli 2018
    Geniet van alles en probeer ook een beetje bij te komen
  5. Otto:
    Veel water drinken