Adne Renes

123
Video’s:

Over mij

Welkom op mijn blog, mijn naam is Ådne en ik zal deze blog vooral gebruiken voor de reizen die ik maak voor mijn studie en werk. Momenteel gaan veel van die reizen naar Ethiopië, maar wie weet wat de toekomst zal gaan brengen..

Over mijn reis

Momenteel zit ik voor 6 maanden in Limmu, Ethiopië voor mijn stage. Ik ben hier voor de FairChain Foundation bezig met ondersteuning van smallholder farmers op het gebied van landbouwgerichte verbeteringen in koffie. Denk aan het verbeteren van bodemvruchtbaarheid, het verjongen van koffieplanten. Een belangrijk onderdeel hiervan zijn de trainingen die gegeven worden aan boeren en hoe we de effectiviteit er van kunnen verbeteren.

Tijdens de laatste paar weken van mijn stage ben ik vooral bezig geweest met het ondersteunen van het proces rondom de oogst.

De verwachting is dat ik voor de feestdagen weer thuis zal zijn

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Ethiopië, Filipijnen, Frankrijk, Hongkong, Italië, Nederland, Noorwegen, Oeganda, Oostenrijk, Polen, Tsjechië, Zweden.