Korte update

2 oktober 2018 - Entebbe International Airport, Oeganda

De afgelopen dagen heb ik niet helemaal kunnen bijhouden met het schrijven zoals ik had willen doen.

Ik zit nu in ieder geval weer op het vliegveld van Entebbe, Oeganda. Door security en al dat soort dingen, klaar om aan boord te gaan.

De belangrijkste reden voor deze trip was om te zorgen dat ik zo weer 3 extra maanden in Ethiopië kan blijven. En vanaf dan vol aan het werk kan met mijn eigen opdrachten en het begeleiden van de oogst. Hoewel er nog veel moet gebeuren en nog veel werk te doen is denk ik dat we daar eigenlijk wel aardig klaar voor zijn. Ik ben zo nog een aantal dagen in Addis dus kan dan mooi zorgen dat mijn werk zo ver mogelijk af is.

Vanaf het moment dat ik in Addis aankwam heb ik een hoop gedaan. Een bezoek gebracht aan de Moyee branderij, veel werk gedaan aan mijn eigen opdracht en daarna natuurlijk het bezoek aan Oeganda. Dit is een leuke toevalligheid omdat het heel lang de bedoeling was dat ik stage zou gaan lopen in Oeganda, en nu ben ik er alsnog geweest. En ja, ik heb niet veel van het land gezien en wil ook zeker nog wel terug als dat mogelijk is. Maar het was leuk om er even geweest te zijn. Een super vriendelijk en prettig land. Dus mocht ik ooit de kans hebben wil ik misschien nog wel een keer terug, Maar dat komt vanzelf.. geen idee waar we terecht gaan komen.

Wat ik wel weet ik dat ik voor nu nog 3 maanden terug mag naar Ethiopië, en daar heb ik vooral heel veel zin in. Laat die koffie maar kleuren en de oogst beginnen.

1. Rina:
    2 oktober 2018
    Goede reis en mooie foto's zijn het weer
  2. Wilma Van barneveld:
    2 oktober 2018