Training geven

28 juni 2018

Hoe veel zin ik ook heb in mijn komende reis, er zullen toch altijd ook minder leuke dingen zijn. En 1 daar van is toch dat gister avond voor mij voorlopig de laatste keer traininggeven was. Ik kom in december zeker weer terug, dus zie jullie allemaal dan weer. Maar toch zal ik het wel gaan missen en ik had echt niet verwacht dat er opeens pupillen voor mijn neus zouden staan met cadeautjes. Dus ik wil bij deze iedereen heel erg bedanken voor de leuke reacties en ik zie iedereen over een half jaar weer! Sommige in een nieuwe groep bij de pupillen en andere als junior.

1. Floris en Pepijn:
    Een hele goede reis gewenst en veel plezier daar. Groeten van Floris en Pepijn
  2. Maartje:
    Dag Adne,
    Ik hoorde gisteren via de ijs- en snoepmonden dat jij een half jaar naar Afrika zou gaan om met koffie te werken :). We wensen je een hele goede tijd toe. Een prachtige ervaring lijkt me!
  3. Fam. olthof:
    28 juni 2018
    Wij wensen je een mooie tijd daar!! De meisjes zullen je wel een beetje missen bij atletiek! Groeten Marijn, Wendy, Hailey, Elynn en Novan
  4. Otto:
    28 juni 2018
    Succes en geniet er van!
  5. Fam middelhoven:
    Hoi adne
    We waren het vergeten dat het nu al was☹️ je laatste training.
    Maar heel veel plezier het aankomende half jaar.
    De kids zullen je erg missen.
  6. Marieke:
    28 juni 2018
    Als je even een stukje naar het zuiden rent... kom je gezellig in Kenia op de koffie! Goede tijd gewenst! Tony Marieke Sayari Amana
  7. Silvijn en Marije Laarhoven:
    Hoi Adne,
    Dit bericht is ons even ontgaan! Silvijn zal je missen bij atletiek, maar we wensen je een fantastisch reis. Geniet van alles en we lezen op afstand mee.

Groeten,
  8. Fam. Ansink:
    29 juni 2018
    Hi Adne,

Heel veel (werk) plezier in Ethiopie. We zullen je blog bij gaan houden. Sophie zal je zeker missen.

Groet, Sophie, Emma, Albert en Tamara
  9. Familie Brandsma:
    30 juni 2018
    Hoi Adne,

Een hele goede tijd toegewenst in Ethiopie. Leuk dat je een blog gaat bijhouden. We zijn heel benieuwd naar de resultaten van je stage.
    Hartelijke groeten,

Hidde Brandsma en zijn familie