Verjaardag!

6 juli 2018 - Addis Ababa, Ethiopië

Het klinkt heel raar om dit zo te schrijven.. maar gefeliciteerd met mijn verjaardag! Best wel bijzonder om mijn 25ste verjaardag hier op deze geweldige plek te mogen vieren. Geen idee wat er vandaag allemaal zal gaan gebeuren en wat ik zal gaan doen. Maar heb wel al het gevoel dat ik echt jarig ben. Dus dat is alleen maar heel erg leuk. Ik heb een kaart en kleine cadeiautjes van uit Nederland mee heb gekregen en een hele boel appjes ontvangen al.
Dus bedankt voor alle felicitaties en maak er een geweldig dag van allemaal!

1. Monique:
    6 juli 2018
    Volgens mij is een deel van de bevolking moslim, die vieren voor zover ik weet hun verjaardag niet.... Dus ik ben benieuwd wat de dag je brengt!
  2. Linda Willigenburg:
    6 juli 2018
    Gefeliciteerd!!!! Je bent een topper!
  3. Rina:
    6 juli 2018
    Nou ook nog maar via dit medium : GEFELICITEERD wij vieren het hier ook wel een beetje 😊🎂🍻
  4. Marina vd Meijden:
    6 juli 2018
    Gefeliciteerd Ådne met je verjaardag. Dat je maar een grote jongen mag worden! Oh nee, dat is al goedgekomen ;-)
    Fijne dag!!
  5. Lidy van Veen:
    6 juli 2018
    Al 25 jaar GEFELICITEERD!
    Maak een mooie herinnering vandaag.
  6. Jeannette:
    6 juli 2018
    Ådne, van harte gefeliciteerd ook nog via deze weg🎊🍰🎊
  7. Daniel:
    6 juli 2018
    Congratulations, it is a special number. Quarter of a century!!! Hope you are having a grate time.
  8. Richard de Jeu:
    6 juli 2018
    Hejhej Ådne, op facebook had ik je al gefeliciflapstaartert maar via hier kan ik het ook niet laten om je nogmaals te feliciteren met je 25e jaardag, ik zeg op naar minimaal het 3 dubbele.